Doop nieuwe reddingsboot
De Domburgse Reddingsbrigade heeft zaterdag 23 mei 2026 met trots haar nieuwe reddingsboot ‘Jesse’ officieel in gebruik genomen. Tijdens een feestelijke ceremonie werd de boot gedoopt in aanwezigheid van leden, de familie van Jesse, de erevoorzitter en medeoprichter Ab Schuiling en vele betrokkenen en genodigden.
Doop nieuwe reddingsboot Meer lezen »








